زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

پیوندهای روزانه

پ

خط کش جادویی!

طبق آمار بدست آمده،مثلثات یکی از سخت ترین و در عین حال یکی از مهم ترین مباحث ریاضات در تمامی مقاطع علمی میباشد.
علت آن هم این است که فرمولهای زیادی دارد و حفظ کردن آنها از یک طرف و تشخیص اینکه در هر مسئله از کدام فرمول باید استفاده کرد از طرف دیگر سختی محاسبات را دو چندان میکند.

اگر هر نسبت مثلثاتی را که بین صفر تا 90درجه باشد بتوانید به صورت ذهنی محاسبه کنید به تمام سوالات مثلثثاتی می توانید با دقت و سرعت بالایی پاسخ دهید و دیگر نیازی به حفظ فرمولهای مثلثاتی و اینکه از کدام فرمول برای حل سوال ذکر شده استفاده کنید،ندارید.و این ها تنها با یک خط کش معمولی میسر خواهد شد!
پس از آن با تکنیکهای بسیار ساده میتوانید زوایای بیشتر از 90درجه را به زاویه کمتر از 90 درجه تبدیل کنید و به صورت ذهنی آنرا محاسبه کنید.
در این نرم افزار کاربردی تکنیکهایی را آموزش خواهیم داد که تنها با استفاده ازیک خط کش معمولی ،میتوانید به هر نوع سوال مثلثاتی از قبیل محاسبه حاصل عبارتهای(با شرط و بدون شرط)معادلات مثلثاتی،دوره تناوب،و همینطور حد توابع مثلثاتی ،مشتق و انتگرال توابع مثلثاتی را در کمتر از چند ثانیه با استفاده از یک خط کش معمولی پاسخ دهید.

 -برنده چندین مدال طلا و نقره ریاضیات از مسابقات جهانی

-دریافت نشان افتخار از وزارت علوم روسیه و سفیر ایران در مالزی
-دارای تاییده از وزارت آموزش و پرورش و معاونت پژوهشی دانشگاه سراسری...
-قابل استفاده برای تمامی مقاطع علمی

لینک دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی