زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

پیوندهای روزانه

Casetop می تواند تلفن هوشمندتان را به لپ تاپ تبدیل کند

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ

کیس های زیادی در بازار هستند که یک تبلت را به لپ­ تاپ تبدیل می­ کنند. برای نمونه می توان به کیس صفحه کلیدی و فوق­ العاده نازک Logitech، کیس آیپد مینی Zagg یا Nibiqü اشاره کرد. در هر صورت این نخستین باری است کیسی را معرفی می­ کنیم که تلفن ­هوشمندتان را به یک لپ­ تاپ با اندازه کامل تبدیل می ­کند!

طراحان Livi بر روی “کیک استارتر”  ایده ­ای را مطرح کرده ­اند که هر تلفن­ هوشمندی که از خروجی ویدئو و بلوتوث پشتیبانی می­ کند را به لپ­ تاپ تبدیل می­ کند. بنابراین تلفن های هوشمند اپل، HTC، بلک ­بری 10 و سامسونگ را می­ توان به عنوان پردازنده این لپ­تاپ 0.8 اینچی نازک به کار برد.Casetop یک صفحه نمایش 11.1 اینچی 720p، کیبورد کامل، بلندگوهای استریو، ورودی HDMI، خروجی ویدئو MHL، میکرو USB دو حالته، خروجی صدا و USB برای شارژ وسایل دیگر را فراهم می­ کند.

بدنه Casetop سفید است درحالیکه قسمت جلویی آن در 7 رنگ مختلف ارائه می­گردد. برای خرید این کیس به سرمایه­ گزاری حداقل 250 دلار در Kickstarter نیاز دارید.

  • geek

Casetop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی