زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

پیوندهای روزانه

رفع فیلتر فلیکر

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

متاسفانه یکی از بهترین سایت ها در زمینه عکس که من خودم همیشه ازش برای انتخاب تصاویرم استفاده میکنم فیلتر بود تا این که امروز تست کردم و خوشبختانه برای من دیگه این سایت فیلتر نبود. نمیدونم چقدر از فلیکر استفاده میکنین و تا چه حد باهاش آشنایی دارین، اما در ادامه نگاهی میندازیم به این سرویس بسیار کارامد و امیدواریم که این روند همینطور ادامه داشته باشه و شاهد باز شدن سرویس های کاربردی باشیم.

فلیکر سرویس آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر هست که مدتی پیش توسط یاهو خریداری شد و بعد از تغییر ظاهرش، دوباره به روی اینترنت رفت. فلیکر امکانات خیلی جالبی داره و یکی از بهترین جاهایی هست که شما میتونین از دیدن تصاویر متفاوت لذت ببرین و عکس های زیبای خودتونو هم به اشتراک بذارین.

فلیکر یعنی هر عکسی که بخوای

بالا سمت راست، یه قسمت جستجو هست که حسابی جا خشک کرده و بدون اون فلیکر زیاد به درد نمیخوره. تو این قسمت فکر نمی کنم چیزی وجود داشته باشه که شما بنویسیدش و پیداش نکنین. هرروز که من مطلب جدیدی رو میخوام ارسال کنم، قبل از انتخاب تصاویر از خود مقاله اصلی و تقریبا همیشه برای انتخاب عکسای مطالب خودم، یه سری به فلیکر میزنم و با یه جستجوی کوچیک، تقریبا هرچیزی رو که میخوام پیدا میکنم. بذارید ببینیم چندتا عکس قشنگ از ایران توش پیدا میکنیم:

۱ ترابایت فضا

باورش سخته که سرویسی یک ترابایت فضا اونم از نوع رایگانش ارائه کنه، اما یاهو این کارو انجام داده و یک ترابایت فضای رایگان به شما داده تا تصاویرتونو آپلود کنین. آپلود تصاویر واقعا راحته و شما میتونین با گرفتن و انداختن عکساتون یا آپلود مستقیم تصاویرتونو به اشتراک بذارین.

عکسای صفحه اولش واقعا قشنگن

اصلا دوست دارم همینجوری برم صفحه اول فلیکر و از دیدن عکسا لذت ببرم. برای پایان هم پیشنهاد میکنم گاهی وقتا برین و یه چرخی توش بزنین :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی