زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

پیوندهای روزانه

کلید موفقیتی که به دنبالش هستید،اینجاست

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

خیلی از مردم واقعا سخت کار میکنند و امیدواراند یک روزی موفق شوند.اگر شما هم یکی از این افراد هستید ،لطفا کمی فکرکنید،شما واقعا چه میخواهید و برای چه دوندگی میکنید.آیا سخت کار کردن کلید موفقیت است؟

key to your success

البته،شما نیاز دارید سخت کار کنیدتا هرچه میخواهید را بدست آورید.اما کلید ،آیا اهداف و رویاهایتان برای شما واضح و روشن هستند؟ آیا شما برای چیزی که قلبتان میخواهد می جنگید؟ اگر دلیل اینکه شما سخت کار میکنید بدست آوردن پول است یا برای اینکه دیگران هم این کار را انجام میدهند ،متاسفانه باید به شما بگویم این سخت کار کردن شما را به موفقیت نمی رساند.شما در حال جنگ برای هیچ هستید زیرا نمی دانید چه میخواهید یا بدتر از آن شما در حال جنگ علیه چیزی هستید که حقیقتاً میخواهید.

زمان شما محدود است ، بنابراین با به جای دیگران زندگی کردن زندگی خویش را تلف نکنید.

استیو جابز

ممکن است دیگران بخواهند شمارا متقاعد کنند که دنبال روی صدای قلبتان نباشید ،اما اگر شما رویاهایتان را به وضوح و روشنی شناخته اید و به آنها ایمان دارید ،دلیلی برای گوش سپردن به آنها وجودندارد.ما وقت زیادی برای زندگی نداریم پس بجای اینکه تلاش کنیم اطرافیان را راضی نگه داریم ،بهتر است غریزه و ندای قلبی خود را دنبال کنیم.این سفر شماست و شما میدانید بهترین چیز برای شما چیست و هنگامی که در انجام کاری مصمم شدید ،راه زیادی تا موفقیت در پیش ندارید.

اگر از ته قلب خود کاری را که دوست دارید دنبال کنید،آنگاه است که معجزه ای در زندگی شما رخ می دهد که باور کردنش برای خود شما نیز دشوار است.

منبع:utiletips

  • geek

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی