زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

زندگی یک گیک

خاطرات مختصری از علایق یک گیک

پیوندهای روزانه

وقتی به یک مشتری اولین فروش را انجام می دهید، آن مشتری را پیگیری کنید و فروش به وی را ادامه دهید. می توانید با ارسال یک ایمیل “تشکر از خرید” این کار را انجام دهید؛ در ایمیل ارسالی تبلیغات محصولات دیگر خود را که می فروشید نیز بگنجانید. ارسال ایمیل را هر چند ماه یک بار ادامه دهید و دنبال کنید.

 

2. می توانید به مشتریان خود اضافه تر بفروشید. وقتی آنها در صفحه سفارش هستند، به آنها در مورد محصولات مرتبط اضافی که در فهرست فروش قرار دارند، اطلاعات بدهید. فقط کافی است آن را به سفارش اصلی خود اضافه کنند.

 

3. به مشتریان خود بگویید، اگر چهار مشتری به وب سایت شما معرفی کنند، از تخفیف کامل در قیمت خریدشان برخوردار می شوند؛ این کار باعث تبدیل یک فروش به سه فروش می شود.

 

هنگام فروش محصول، به مشتریان خود امتیاز پیوستن به برنامه سهامداران را بدهید. با این برنامه آنها از فروش محصولات شما کمیسیون دریافت می کنند و بدین ترتیب فروش شما چند برابر خواهد شد.

 

5. حق تولید مجدد و چاپ مجدد محصولات خود را بفروشید. این کار می تواند با یک آگهی روی محصول یا همراه آن برای محصولات دیگری که می فروشید، انجام شود. با این کار شما حق تولید دوباره محصول را به فروش می رسانید و برگشت فروش روی محصول نهایی خواهید داشت.

 

6. روی پیشبرد فروش محصول خود کار کنید. محصولتان را با محصولات کسب و کارهای دیگر در قالب یک پکیج ارایه دهید. یک آگهی یا بروشور محصولات دیگر خود را روی بسته یا داخل آن قرار دهید، بدین ترتیب کسب و کارهای دیگر هم برای شما فروش خواهند داشت.

 

7. وقتی کالا را برای ارسال به مشتری آماده می کنید، حتماً یک کوپن خرید برای محصولات وابسته دیگر در بسته بندی قرار دهید؛ این کار باعث می شود آنها برای خرید محصولات بیشتر از شما جذب شوند.

 

8. برای مشتریان خود همراه با محصولی که از شما خریداری کرده اند، کاتالوگی از محصولات اضافه ارسال کنید. این کاتالوگ می تواند شامل ترفیعات، خدمات ویژه، الحاقیه ها و ضمایم و غیره باشد. اگر آنها از خرید خود رضایت داشته باشند، حتماً محصولات اضافه را نیز خریداری خواهند کرد.

 

9. “گواهینامه های هدیه” برای محصولات خود بفروشید. شما از خرید گواهی هدیه فروش خواهید داشت، و آن زمانی است که دریافت کننده گواهی هدیه، منفعت خود را در آن می بیند. آنها همچنین آیتم های دیگری از وب سایت شما خریداری می کنند.

 



10. برای مشتریان خود همراه با بسته محصولی که خریداری کرده اند، محصولات رایگان (اشانتیون) ارسال کنید. لازم است روی هدایا آگهی تبلیغاتی شما چاپ شده باشد. این هدایا می تواند برچسب، کلاه های توپی، تی شرت و غیره باشند. این کار باعث می شود، سایر افراد نیز تبلیغات شما را ببینند و به شما سفارش خرید دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی